loading...
فروشگاه
زيبا بازدید : 8 چهارشنبه 10 آبان 1391 نظرات (0)

بنر:سنجاب كوچولو:مجموعه كامل اورجينال

بنر:سنجاب كوچولو:مجموعه كامل اورجينال

 

» نام: بنر سنجاب کوچولو - Bannertail The Story of Gray Squirrel
» کارگردان: فومیو کوروکاوا - Fumio Kurokawa
» کشور سازنده: ژاپن
» سال ساخت: 1979
» محصول: شرکت نیپون انیمیشن



داستان سنجاب خاکستری (به ژاپنی シートン動物記 りすのバナー Shīton Dōbutsuki Risu no Banā)، یک سریال انیمه است که توسط شرکت نیپون انیمیشین در سال 1979 و به کارگردانی فومیو کوروکاوا ساخته شد. سریال، 26 قسمت داشت و از روی یك رمان آمریكایی به همین اسم و به نویسندگی Ernest Thompson Seton (که داستان بچه‌های كوه تاراك (جكی و جیل) را هم او نوشته است) ساخته شد. یوشی هیرو كوردا (Yoshihiro Kuroda)، كارگردان خانواده دكتر ارنست و بچه‌های كوه تاراك درباره بنر گفته است: «با آهنگ نواهای ژاپنی و صدای زنگوله، یك سنجاب كوچولو تند و تند رد می‌شه و از درخت می‌ره بالا. بعد توی سوراخ با یك ضربه دندان، گردو را نصف می‌كنه. اسم این سنجاب، بنره.»
تقریبا همه كاراكترهای بنر و ماجراهایشان، معادل خارجی داشت و راحت می‌شد با آنها رابطه برقرار كرد. از مامان گربه كه بنر در آتش سوزی مزرعه از او جدا شده بود و تصویر یك مادر ایده آل و همراه بود تا خاله لاری كه بچه‌اش كلی همیشه از دست مراقبت‌های زیادی مادرش فراری بود. شخصیت های داستان عبارتند از:
بنر: که یک سنجاب جوان است و یک زنگوله به گردن دارد. بنر یک سنجاب شجاع است و به جای فرار از دست شکارچیان، در برابر آنها مخصوصاً برای نجات دوستان خود، مقاومت می کند.
سو: یک سنجاب دختر جوان است که همیشه گلی بر سر دارد. سو یکی از دوستان خوب بنر است و به بنر چگونه زنده ماندن در جنگل را آموزش می دهد. و در اخر داستان بنر و سو ازدواج می کنند و صاحب فرزند می شوند.
پدربزرگ سو: که مسن ترین و خردمندترین سنجاب جنگل است. او رئیس سنجاب هاست و تصمیمات مهم بر عهده اوست. او بسیار آرام و متفکر است.
کلی: سنجاب بسیار جوانتر از بنر است. وقتی بنر او را از دست روباه نجات داد، آنها دوستان خوبی باهم شدند.



لاری: که مادر کلی است.او همیشه نگران کلی است. لاری ابتدا مانند بقیه به بنر بدگمان است، تا اینکه بنر لاری و فرزندش را از دست کشاورز نجات میدهد.
عمو جغد: اولین کسی است که بنر در جنگل ملاقات کرد. عمو جغد شاخدار كه برخلاف غریزه اش از خوردن بنر خودداری می كرد و او را دوست داشت.
رادا: كه همیشه به بنر حسودی می كرد و آخر وقتی بنر او را از دست یك لاك پشت نجات داد، با او خوب شد. گویا با آن ابروهای پهن كه همیشه با همه چیز مخالف بود.



کارتون بنر، یکی از آن داستان‌هایی بود که روابط ساده زندگی را به تصویر می‌كشید. روابطی چون دوستی‌های كودكانه، سادگی‌های لذت‌بخش، قهرها و آشتی‌های بچگانه. تقریبا همۀ کاراکترهای بنر و ماجراهایشان، معادل خارجی داشت و راحت می‌شد با آن‌ها رابطه برقرار کرد.
155/8118833

 

قیمت: 9,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید بنر:سنجاب كوچولو:مجموعه كامل اورجينال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید بنر:سنجاب كوچولو:مجموعه كامل اورجينال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

زيبا بازدید : 9 چهارشنبه 10 آبان 1391 نظرات (0)

كارتون ماجراهاي هاي گاليور/اورجينال

كارتون ماجراهاي هاي گاليور/اورجينال

 

كارتون سفرهاي گاليور با دوبله فارسي
شماره مجوز:1359
جواني بود به اسم گري گاليور كه از روي نقشه به ‌جا مانده از پدرش و براي پيدا كردن او راه افتاده بود و سر از يك جزيره ناشناخته درآورده بود كه آدم‌هايش به اندازه انگشتان دست بودند. و آن ‌وقت با آن آدم‌ها، (لي‌لي‌پوتي‌ها) رفيق شده بود و آن‌ها هم به او در جست‌وجويش كمك مي‌كردند و.....

کارتون بسیار جذاب و دیدنی گاليور که همه دوستان خاطره های خوبی رو با این کارتون دارند برای تجدید خاطره برای بزرگتر ها و دیدن این کارتون بسیار زیبا برای کوچکترهای عزیز هر چه زودتر اقدام نمایید


نویسنده: مکس هیچر
سال تولید:1996
موضوع:انیمیشن

 

قیمت: 7,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید كارتون ماجراهاي هاي گاليور/اورجينال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید كارتون ماجراهاي هاي گاليور/اورجينال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

زيبا بازدید : 8 چهارشنبه 10 آبان 1391 نظرات (0)

کارتون به یاد ماندنی چوبین/اورجينال

کارتون به یاد ماندنی چوبین/اورجينال

 

در سه DVD

چوبين ؛ همان آدم فضايي دوست داشتنيست كه با شيرين كاريهايش همه را مجذوب خود مي كرد . البته دوستان و دشمنانش را هم نبايد فراموش كرد



کارتون قدیمی ، محبوب و خاطره انگیز چوبین را حتما به یاد دارید،موجودی ناشناخته با دو چشم گنده و دست و پاهای کوتاه که از فضا آمده بود و مادرش در چنگال برونکا اسیر بود. چوبین جزو اولین شخصیت‌های عجیب و غریب دنیای کارتون در تلویزیون بود، او دوستان خوب و عجیبی نیز داشت خرس،قورباغه،خرگوش و...

نام اصلي : Chobin

تعداد اپيزود : 16 قسمت

مدت زمان هر قسمت : 21 دقیقه تا 25 دقیقه

كيفيت صدا و تصوير : کیفیت تلویزیونی

زبان : دوبله ي فارسي




فرمت : DVD

قابل پخش در دستگاه هاي DVD Player و كامپيوتر
ارسال سريع به سراسر كشور
بيمه و گارانتي
ش م:۱۵۵/۲۸۳۳۱۰

 

قیمت: 7,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید کارتون به یاد ماندنی چوبین/اورجينال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید کارتون به یاد ماندنی چوبین/اورجينال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

زيبا بازدید : 12 چهارشنبه 10 آبان 1391 نظرات (0)

کارتون زیبای گوش مروارید اورجینال

کارتون زیبای گوش مروارید اورجینال

 

شماره مجوز ۱۵۵/۱۱۸۱۹۴

كاملترين و بي نظيرترين مجموعه كارتون
كارتون هاي قديمي وبه ياد ماندني
مجموعه اي خاطره انگيزو ناياب
كاملترين مجموعه از كارتونهاي محبوب ودوست داشتني
مجموعه ارزشمند و ناياب كارتون



تقديم به تمامي دوستداران و علاقمندان انيميشن هاي قديمي

کارتون زیبای گوش مروارید
Gosh Morvarid 2 DVD
زبان اصلی و کامل 2 DVD


قابل پخش در کلیه دستگاههای پخش DVD
(فقط در این سایت)




بقیه کارتون ها را هم ببینید
بهترين خاطرات دوران كودكي خود زنده کنید
این مجموعه شامل 2 دی وی دی و قابل پخش در کلیه دستگاه های خانگی و کامپیوتر و کلیه دی وی دی پلیرها میباشد.
با یک بار خرید از ما مشتری ما خواهید شد

 

قیمت: 6,400 تومان

 

روش خرید: برای خرید کارتون زیبای گوش مروارید اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید کارتون زیبای گوش مروارید اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

زيبا بازدید : 10 چهارشنبه 10 آبان 1391 نظرات (0)

پكيج كارتونهاي قديمي و خاطره انگيز با بهترين كيفيت:اورجينال

پكيج كارتونهاي قديمي و خاطره انگيز با بهترين كيفيت:اورجينال

 

پكيج زيبا و بي نظير كارتونهاي قديمي
داراي بهترين كيفيت

-پسر شجاع
-ماجراهاي سندباد
[2n]
-بچه هاي كوه آلپ
-مدرسه والت
-حنا دختري در مزرعه
-اي كيو سان



-دور دنيا در 80 روز
-دوقلوهاي افسانه اي
-پسر كوهستان
-سنجاب كوچولو
-ميتي كومان



-بابا لنگ دراز
-دهكده حيوانات

تمامي اين كارتونهاي زيبا را با كيفيت الف و پكيج زيبا خريداري نماييد و از تخفيف قابل توجه برخوردار گرديد.
آرشيو كارتونهاي خودرا با يكبار خريد كامل نماييد.
ش م:155/8855433

 

قیمت: 60,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید پكيج كارتونهاي قديمي و خاطره انگيز با بهترين كيفيت:اورجينال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید پكيج كارتونهاي قديمي و خاطره انگيز با بهترين كيفيت:اورجينال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

زيبا بازدید : 11 چهارشنبه 10 آبان 1391 نظرات (0)

کارتون زیبای مارکوپولو بصورت ( کارتون ومستند):اورجينال

کارتون زیبای مارکوپولو بصورت ( کارتون ومستند):اورجينال

 

ش م:964-6209-70
نام كارتون : سفرهای مارکوپولو
نام اصلي : Marco Polo

کارتون بسیار زیبای مارکوپولو بصورت ( کارتون ومستند)
کارتون سفر های مارکوپولو بر اساس همان رمان معروف ساخته شده کارتون مارکوپولو دارای داستانی قدرتمند است که این کارتون را زیبا می کند .

مارکوپولو جهانگرد مشهور ونیزی در سال ۱۲۵۴ میلادی متولد شد .
پدرش نیکولوپولو بازرگان سرشناس بود که برای تجارت به سرزمین های دور دست سفر می کرد مارکو که داستان سفرهای پرماجرای پدر را از زبان مادر شنیده بود از همان کودکی به سفرهای دریایی و دیدن سرزمین های ناشناخته علاقه داشت . روزها در بندرگاه گردش می کرد و از دیدن کشتی های بزرگ بادبانی ، غرق شگفتی می شد .

نوشته های عربی و چینی روی بسته های کالا را می دید و دلش می خواست معنای این اشکال عجیب را کشف کند . شنیده بود کشتی هایی که از مشرق زمین می آیند ، کالاهایی چون ابریشم ، ادویه و جواهرات گرانبها با خود می آورند . شش ساله بود که پدرش نیکولو همراه عمویش مافئو سفری طولانی را آغاز کردند .

سفری که سال ها به درازا کشید . روزها و هفته ها و ماه ها از پی هم سپری می شد و مارکوی کوچولو برای بازگشت پدر ، روز شماری می کرد این انتظار چنان طولانی شد که مارکو کم کم چهره پدر را هم از یاد برد . در این دوران دشوار بود که مادرش را از دست داد .



مرگ مادر ضربه هولناکی بود که مارکو از ان به عنوان تلخ ترین خاطره زندگی اش یاد می کند روزی از روزهای سال ۱۲۶۹ میلادی ، کشتی بادبانی بزرگی در ساحل ونیز پهلو گرفت مارکو که در آن زمان نوجوانی پانزده ساله بود ، ناگهان صورت آشنای پدر و عمویش مافئو پولو را در میان سرنشینان کشتی شناخت .

نیکولوپولو با چشمان اشکبار ، فرزندش مارکو را در اغوش گرفت . در این دوران بود که مارکو داستان مسافرت های پر حادثه پدر را می شنید و روح ماجراجویی اش بیدار می شد .

داستان سفر طولانی نیکولو و مافئو پولو به سرزمین چین ، هیجان انگیزترین داستانی بود که مارکو تا ان زمان شنیده بود .

در سال ۱۲۷۱ میلادی ،زمانی که مارکوپولو هفده ساله بود، همراه پدر عمویش سفری دور را آغاز کرد . از همین زمان بود که نام مارکوپولو به عنوان جهانگردی جوان و جسور،بر سر زبان ها افتاد .آن ها با کشتی کوچکی از دریای مدیترانه گذشته و به اکرا رسیدند. در این شهر با کشیشی به نام تئوبالد آشنا شدند.

نیکولو ماجرای سفر به چین و درخواست قوبیلای قاآن امپراطور چین را برای تئوبالد تعریف کرد و گفت که امپراطور چینبا آیین مسیحیت آشنا شده و آرزو دارد مسیحیت در سرزمین چین رواج پیدا کند .

تئوبالد دو کشیش داوطلب را به نیکولوپولو معرفی کرد تا همراه آن ها به چین رواج سفر کنند . پنج مرد آماده سفری طولانی از غرب به شرق آسیا شدند .

از شهر یيت المقدس به طرف لایاس و از آنجا به سوی سواحل دریای خزر رفتند . مارکوپولو برای اولیبن بار بود که فوران چشمه های نفت را به چشم می دید مرمان این مناطق از نفت چشمه ها برای روشن کردن فانوس هایشان استفاده می کردند . این جا سرزمینی بود که در جغرافیای امروز باکو نامیده می شود .

برای سفر به شرق دور ، باید از سرزمین پهناور ایران عبور می کردند . باید از گذررگاه های پر پیچ و خم کوهستانی . از شنزارهای خشک و سوزان و دشت های باتلاقی می گذشتند .

این سفر برای دو کشیش ، دشوار و طاقت فرسا بود . بنابراین از ادامه سفر منصرف شدند . اما سه مرد ونیزی به راه خود ادامه دادند .

گاه سوار بر شتر و زمانی با اسب و قاطر و گاهی با پای پیاده پیش می رفتند . پس از چند ماه به شهر بغداد رسیدند مارکوپولو از دیدن این شهر افسانه ای شگفت زده شده بود و فکر می کرد بغداد زیباترین شهر مشرق زمین است .

نیکولوپولو می گفت ، سفر زمینی بسیار دشوار است . بنابراین تصمیم داشتند با عبور از شهر کرمان خود را به بندرگاهی در جنوب شرقی ایران برسانندذ و با کشتیی به هندوستان و از انجا به چین بروند .

درباره صحرای سوزان گبی ، داستان های وحشتناکی شنیده بودند . در مسیر کرمان ، از دشت های سرسبزی عبور کردند با دیدن مناطق سرسبز و خرم در میان ان بیابان های خشک و سوزان غرق شگفتی می شدند . مارکوپولو در سفرنامه اش به هیجان انگیز بودن سفر در سرزمین پهناور ایران اشاره می کند . در کرمان راه دو شاخه می شد .

سمت شمال ، به افغانستان می رسید و راه جنوب به بندر هرمز ختم می شد . ان ها به طرف جنوب رفتند پس از هفته ها دشواری و خستگی به بندر هرمز رسیدند .

کشتی هایی که در این بندرگاه پهلو می گرفتند ساختمان عجیب و متفاوتی داشتند در این کشتی ها به جای میخ و بست های فلزی از میله های چوبی و پوست درخت نارگیل استفاده شده بود .

 

قیمت: 8,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید کارتون زیبای مارکوپولو بصورت ( کارتون ومستند):اورجينال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید کارتون زیبای مارکوپولو بصورت ( کارتون ومستند):اورجينال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

زيبا بازدید : 8 چهارشنبه 10 آبان 1391 نظرات (0)

کارتون خاطره انگيز ماجراهاي سندباد -اورجینال

کارتون خاطره انگيز ماجراهاي سندباد -اورجینال

 

كيفيت عالي و كاملترين مجموعه
سندباد پسری است که به دنبال ماجراجویی میره و شخصیت اصلی کارتونه

داستان این کارتون برداشتی از هزار و یکشب که در اصل ایرانیه ولی چون ماجراهاش توی بغداده (اون زمانها بغداد مال ایران بوده) با نام “شبهای عربی ” مشهوره .
سندباد محصول سال 1975 کشور ژاپن به کارگردانی (فومیو کوروکاوا -هیکو اکازاکی) می باشد


خلاصه داستان :
کارتون بسیار زیبا و بیاد ماندنی سندباد به یاد آور خاطرات دوران کودکی ما . داستان کارتون سندباد برداشتی از هزار و یکشب که در اصل ایرانیه ولی چون ماجراهاش توی بغداده (اون زمانها بغداد جزو ایران بوده) با نام “شبهای عربی ” مشهوره . همانطور که بخاطر دارید سندباد پسری بود که بدنبال ماجراجویی میرفت و ما از دیدن داستان های زیبای آن لذت میبردیم .
شماره مجوز 155/785475

 

قیمت: 8,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید کارتون خاطره انگيز ماجراهاي سندباد -اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید کارتون خاطره انگيز ماجراهاي سندباد -اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

زيبا بازدید : 12 چهارشنبه 10 آبان 1391 نظرات (0)

120 داستان صوتي و موزيكال كودكان:2 دي وي دي:اورجينال

120 داستان صوتي و موزيكال كودكان:2 دي وي دي:اورجينال

 

داستانهاي شبانه موزيكال براي كودكان

مجموعه داستانهاي سوپراسكوپ به همراه بيش از 70 عدد داستان صوتي ديگر

امیر ارسلان نامدار
داستان جن پینه دوز
دالی موشه
غنچه گل سرخ
بز بز قندی
کرم شب تاب
خاله پیرزن ، گربه بلا موش ناقلا
خاله سوسکه
ننه قوزی
پری کوچولوی دریایی
پینوکیو ، آدمک چوبی
شازده کوچولو
شنگول و منگول
زبون دراز
ماه و پلنگ
حسن و گلی
شغال دانشمند
و...
به همرا دهها داستان صوتي ديگر.
آهنگ کارتون های قدیمی (ترانه های گلنار – هاچ زنبور عسل – از سرزمین شمالی – لاکی لوک – آنشرلی و پرین – و…)
شما هم حتما با هر کدام از این قصه ها یک دنیا خاطره دارید.

ساعت ۹ شب یادتونه از رادیو آهنگ لالایی پخش میشد و بعدش یه قصه قشنگ …
دوست دارید این آهنگ رو با تعداد زیادی از قصه هاش رو یکبار دیگه بشنوید ؟
اگه دوست دارید خاطرات کودکیتون رو با بچه هاتون قسمت کنید این پكيج رو تهیه کنید.
ش م:978-600-5096-96-3

 

قیمت: 10,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید 120 داستان صوتي و موزيكال كودكان:2 دي وي دي:اورجينال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید 120 داستان صوتي و موزيكال كودكان:2 دي وي دي:اورجينال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

زيبا بازدید : 27 چهارشنبه 10 آبان 1391 نظرات (0)

کارتون حنا دختری در مزرعه - کیفیت خوب -اورجینال

کارتون حنا دختری در مزرعه - کیفیت خوب -اورجینال

 

شماره مجوز 155/8653233
کاتری دختر چمنزار (به ژاپنی: 牧場の少女カトリ، به انگلیسی: Katri, Girl of the Meadows در ایران معروف به: حنا دختری در مزرعه) یک مجموعه انیمه ۵۰ قسمتی است که توسط استودیو Nippon Animation ساخته شده‌است. پخش آن از ۸ ژانویه ۱۹۸۴ در شبکه فوجی تلویژن آغاز شده و تا ۲۳ دسامبر ۱۹۸۴ ادامه داشته‌است.
حنا دختری در مزرعه داستان فرزندی که به دنبال مادرش می گردد، مضمون آشنای سریال های ژاپنی آن دوران، در اینجا هم تکرار می شود. کاتری (حنا) با پدربزرگ و مادربزرگش در مزرعه ای در فنلاند زندگی می کند و منتظر است.



کارتون حنا دختری در مزرعه
مادر کاتری برای شغل از فنلاند به آلمان میرود و کاتری را در مزرعه ای تنها میگذارد اما جنگ جهانی اول شروع شده و فنلاند زیر قدرت روسیه است و کاتری (حنا) با وقایع ناگوار بسیاری روبرو می شود از جمله قادر به برقراری ارتباط با مادرش نیست و تنها گاو شیرده پدربزرگش توسط یک خرس کشته میشود و ادامه کسب درآمد برای آنان با مشکلات بسیاری مواجه میشود و کاتری تصمیم به کار کردن میکند. ولی آیا یک دختر بچه ده ساله از پس سختی ها بر می آید؟
او این دشواری ها را با سخت کوشی و اراده ای قوی تحمل میکند. او همواره از محبت و علاقه اطرافیانش برخوردار است. و با اخلاق خوب خود با همه کنار می آید و در دلها جا باز میکند...

 

قیمت: 6,200 تومان

 

روش خرید: برای خرید کارتون حنا دختری در مزرعه - کیفیت خوب -اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید کارتون حنا دختری در مزرعه - کیفیت خوب -اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

زيبا بازدید : 12 چهارشنبه 10 آبان 1391 نظرات (0)

سري كامل كارتون بابا لنگ دراز:3 دي وي دي//اورجينال

سري كامل كارتون بابا لنگ دراز:3 دي وي دي//اورجينال

 

سري كامل جودي ابوت و بابا لنگ دراز با بهترين كيفيت
داستان جذاب بابا لنگ دراز اثر جاودان Jean Webster قهرمان داستان کودکی باهوش ، مهربان و دوست داشتنی به نام جودی ابوت است که به کمک فرد خیری که از او فقط سایه ای با پاهای دراز در ذهن دارد از نوانخانه پر درد و غم رها می شود و حتی به دانشکده راه می یابد. ( زبان فارسی )
کارتون جودی آبوت و بابا لنگ
ماجراهای جودی آبوت و بابا لنگ دراز را همه ما به یاد داریم و کارتون دیدنی که چندین بار از شبکه های ایرانی پخش شد و بینندگان زیادی را جذب خود نمود! کارتون بابا لنگ دراز که ساخته شده توسط یک کمپانی ژاپنی است در بین کشورهای آسیایی و اروپایی از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد! ماجرای دختری باهوش و سرزنده به نام جودی که در یک پرورشگاه نگهداری میشود در اوایل مجموعه سختگیری خانم مدیر که زنی جدی می باشد را به تصویر می کشد! در ادامه جودی آبوت به کمک حامی خود وارد مدرسه خصوصی می شود که جودی از حامی فقط نمامی بیشتر نمی داند ( آقای جان اسمیت ) آقای جان اسمیت شخصیتی پنهان در دستان دارد و جودی فقط سایه ای از آقای جان اسمیت را در زهن خود دارد سایه ای بر روی دیوار با پاهای دراز که او را بابا لینگ دراز می خواند! جود آبوت با کمک های آقای جان اسمیت به دانشگاه وارد می شود در دانشگاه به سختی درس می خواند تا فاصله ی فرهنگی خود را با همکلاسیانش کم کند! کارتون بابا لنگ دراز از جاودانه ترین کارتون های قدیمی می باشد ، کارتونی با داستانی قدرتمند و شیوا که فقر و سختی کودکان یتیم را به تصویر می کشد!
به شماره پروانه 155/82796

 

قیمت: 7,800 تومان

 

روش خرید: برای خرید سري كامل كارتون بابا لنگ دراز:3 دي وي دي//اورجينال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید سري كامل كارتون بابا لنگ دراز:3 دي وي دي//اورجينال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

تعداد صفحات : 43

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 440
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 747
  • بازدید کلی : 6,419