loading...
فروشگاه
زيبا بازدید : 11 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

صدها نمونه نامه به زبان انگليسي:اورجينال

صدها نمونه نامه به زبان انگليسي:اورجينال

 

صدها نمونه نامه به زبان انگليسي
نگارش صحيح نامه هاي تجاري؛اقتصادي؛كاري و... به زبان انگليسي
نگارش نامه ها و درخواست ها به زبان انگليسي بدون غلط املايي و انشايي
به كمكك اين محصول بي نظير ميتوانيد ايميل ها و درخواست هاي خود را به زبان انگليسي به مراكز مختلف علمي؛تجاري و.. جهان ارسال نماييد.
با چند تغيير جزئي درخواست خود را بدون اشتباه به زبان انگليسي ارسال نماييد.

 

قیمت: 7,800 تومان

 

روش خرید: برای خرید صدها نمونه نامه به زبان انگليسي:اورجينال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید صدها نمونه نامه به زبان انگليسي:اورجينال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

 

زيبا بازدید : 7 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

مكالمه زبان انگليسي از مبتدي تا پيشرفته(4 سي دي+1 دي وي دي)

مكالمه زبان انگليسي از مبتدي تا پيشرفته(4 سي دي+1 دي وي دي)

 

اگر شما هم به دنبال راهی آسان می گردید تا زبان انگلیسی را به راحتی فرا بگیرید و بتوانید به صورت حرفه مکالمه کنید این مجموعه ارزشمند را از دست ندهید.
شما می توانید به وسیله این پکیج ارزشمند در خانه برای خود جلسه آموزشی
زبان انگلیسی برگزار کنید که استاد شما در این کلاس ها کاملا حساب شده و حرفه ای بوده و شما را از مبتدی ترین ها تا حرفه ای ترین ها آموزش می دهد تا بتوانید به صورت واقعی در عمل حرفه ای مکالمه انگلیسی را انجام دهید به طوری که شما تا حدی شگفت انگیز مکالمه را فرا بگیرید.
روش تدریس در این مجموعه به گونه ای بوده که ابتدا مبحثی از درس ارائه شده و سپس با روش تمرین و تکرار و گوش کن و بگو بسیار بسیار تاثیر آموزشی زیادی داشته و به خوبی در ذهن شما ثبت خواهد شد.

 

قیمت: 7,700 تومان

 

روش خرید: برای خرید مكالمه زبان انگليسي از مبتدي تا پيشرفته(4 سي دي+1 دي وي دي)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید مكالمه زبان انگليسي از مبتدي تا پيشرفته(4 سي دي+1 دي وي دي)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

 

زيبا بازدید : 10 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

آموزش زبان سوئدي

 آموزش زبان سوئدي

 

آموزش کلمه به کلمه و سطح بندی شده:
شما در 210 جلسه آموزشی میتوانید به معنای واقعی یک زبان را یاد بگیرید.
در سطح 1 شما 92 جلسه و در سطح 2 نیز 118 جلسه آموزش خواهید داشت که پس از طی آن میتوانید به راحتی زبان مورد نظر را صحبت کنید.
- تمرین پس از آموزش: پس از هر درس آموزشی، تمرینی برای شما در نظر گرفته شده است که شامل خواندن، نوشتن و گوش کردن است.
مزیت انحصار بفرد این نرم افزار تمرین دادن لهجه شما است.
با سیستم آنالیز صدا، شما میتوانید کلمه هایی را که آموزش دیده اید بخوانید و از درصد صحیح قرائتتان آگاه شوید.
- محیط کاربرپسند: محیط این نرم افزار بسیار زیبا و جذاب بوده و شما به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید.
منوهای پیچیده و تو در تو در این برنامه وجود ندارد.برای خرید آموزش زبان سوئدی Rosetta، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.

 

قیمت: 8,800 تومان

 

روش خرید: برای خرید آموزش زبان سوئدي، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید  آموزش زبان سوئدي


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

 

زيبا بازدید : 9 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

کارتون قدیمی و زیبای ممول-اورجینال

کارتون قدیمی و زیبای ممول-اورجینال

 

ممول کوچولو به همراه 245 نفر آدم کوچولوی دیگه از سیاره "ریرورو" با سفینه ای به کره زمین می آید و در جزیره ای به اسم "لیل" ساکن می شه، دوستی رمانتیک او با دختری مریض احوال به اسم ماریل سرآغاز آشنایی ممول با دنیای آدم بزرگها و شکل گیری ماجراهای متعددی می شه.
نام اصلی سریال: کلاه به سر کوچولو (Tongari Boshino Memoru)، ممول (Little beret memole
داستان سرزمین کوچولوها درباره یک دختر کوچولو و شیرین به نام ممول است که با دختر مهربون آشنا شده و این دوستی بین آنها ماجراهایی را در طول پخش قسمتهای این کارتون بوجود می آورد. اضافه شدن شخصیت های منفی و مثبت متعدد مانند خانم پنلوپه ، گریس ، اسکار ، آقای جهان گرد ، پاشا و گربه دختر مهربون به جذابیت های این کارتون زیبا افزوده است. دیدن دوباره این کارتون خاطرات زیادی را در ذهن دوستداران کارتونهای تلویزیونی زنده خواهد کرد.

شماره پروانه 155/23801

 

قیمت: 8,600 تومان

 

روش خرید: برای خرید کارتون قدیمی و زیبای ممول-اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید کارتون قدیمی و زیبای ممول-اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

 

زيبا بازدید : 7 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

کارتون بل و سباستین-اورجینال

کارتون بل و سباستین-اورجینال

 

کارتون زیبا و پرطرفدار بل و سباستین
وایل دهه ۸۰ میلادی در دهکده‌ای حوالی کوه‌های پیرنه پسری به دنیا می‌آید، به نام سباستین، مادر بعد از تولد فرزندش از دنیا می‌رود و سباستین توسط پدربزرگش بزرگ می‌شود.
سباستین اگرچه خیالش راحت بود که مادرش مرده و لازم نیست مثل نل یا هاچ به دنبال او بگردد ولی سگی داشت به اسم بل که از دست صاحبش فرار کرده بود و حالا عده‌ای دنبالش بودند.
از میان تعقیب‌کنندگان آن، دو کله‌پوک ثابت‌قدم‌تر از دیگران بودند. اگر خاطرتان باشد بل مادر سباستین را که به کوه‌های پیرنه آمده بود نجات داد و بعد‌ها هم‌بازی کودکش شد. خلاصه اینکه بل و سباستین از دست تعقیب‌کننده‌ها ماجراها داشتند.

کارتون بل و سباستین را بخريد و به خاطرات بچگيتون برگرديد مشتريان سايت تاکنون از خريد کارتون بل و سباستین راضي بوده اند و به اذعان اکثر اونها با خريد کارتون قديمي بل و سباستین ساعات زيادي را پاي ديدن اون صرف کردند ولي بيشتر از اينکه به کارتون دقت کنند در خاطرات کودکي خودشون غوطه ور شده اند در واقع اين کارتون فشار رواني اونها را کم کرده است.

شماره پروانه :731582

 

قیمت: 11,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید کارتون بل و سباستین-اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید کارتون بل و سباستین-اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

 

زيبا بازدید : 6 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

سفرهای گالیور(اورجينال)

سفرهای گالیور(اورجينال)

 

كارتون سفرهاي گاليور با دوبله فارسي در قالب 2 سی دی(orginal)
شماره مجوز:1359
جواني بود به اسم گري گاليور كه از روي نقشه به ‌جا مانده از پدرش و براي پيدا كردن او راه افتاده بود و سر از يك جزيره ناشناخته درآورده بود كه آدم‌هايش به اندازه انگشتان دست بودند. و آن ‌وقت با آن آدم‌ها، (لي‌لي‌پوتي‌ها) رفيق شده بود و آن‌ها هم به او در جست‌وجويش كمك مي‌كردند و.....

کارتون بسیار جذاب و دیدنی گاليور که همه دوستان خاطره های خوبی رو با این کارتون دارند برای تجدید خاطره برای بزرگتر ها و دیدن این کارتون بسیار زیبا برای کوچکترهای عزیز هر چه زودتر اقدام نمایید


گارگردان:مکس هیچر
محصمل :آمریکا
نویسنده: مکس هیچر
سال تولید:1996
موضوع:انیمیشن

 

قیمت: 6,200 تومان

 

روش خرید: برای خرید سفرهای گالیور(اورجينال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید سفرهای گالیور(اورجينال)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

 

زيبا بازدید : 7 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

Extra English - آموزش زبان انگلیسی اکسترا/اورجينال

Extra English - آموزش زبان انگلیسی اکسترا/اورجينال

 

سریال آموزش زبان EXTR@-TV مجموعه ای است ویدئویی که در قالب طنز و با روشی بسیار ساده و قوی بیننده را در مسیری ویژه جهت یادگیری زبان انگلیسی قرار می دهد.

سریال آموزش زبان 30 قسمتی EXTR@-TV که این اواخر از شبکه GEM-TV نیز پخش شده است توانسته با مهارت ویژه بازیگرانش را در تلفظ صحیح و شمرده لغات و دیالوگ ها، شرایط بسیار خوبی جهت یادگیری صحیح زبان انگلیسی برای کلیه بینندگانش در سنین مختلف و در زمینه های Reading و lessening همچنین Gerammer (با استفاده از Workbook مخصوص این مجموعه) فراهم آورد و بیننده با دنبال کردن قسمت های مختلف سریال روز به روز به زبان انگلیسی مسلط می شود، تا جایی که قادر خواهد بود به راحتی صحبت کند و مطالب را درک کند و حتی بتواند بخواند و بنویسد.

این مجموعه برای افراد با سطح زبان انگلیسی پایین و متوسط بسیار مناسب است. بیشتر زمان و لوکیشن مجموعه در داخل یک خانه است و هر قسمت داستانی جداگانه دارد.

مشخصات :

اپیزود : 30 قسمت + دیالوگ هر قسمت

فرمت : Avi - قابل اجرا در کامپیوتر و DVD پلیرهایی که این فرمت را ساپورت می کنند.

کیفیت تصویر : عالی
ش م : 155/25698

 

قیمت: 8,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید Extra English - آموزش زبان انگلیسی اکسترا/اورجينال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید Extra English - آموزش زبان انگلیسی اکسترا/اورجينال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

 

زيبا بازدید : 11 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

Disney`s Magic English - آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان/اورجينال

Disney`s Magic English - آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان/اورجينال

 

در دو DVD

مجموعه کامل آموزشی زبان انگلیسی Disney`s Magic English یکی از برترین و پرفروشترین مجموعه های آموزشی زبان انگلیسی منحصر کودکان دنیا، محصولی از کمپانی مطرح Walt Disney، بزرگ ترین سازنده فیلم ها و شخصیتهای انیمیشن در دنیاست .

این مجموعه کامل آموزشی که برای تمامی کودکان از سنین 3 سال تا 15 سال قابل استفاده است، زبان انگلیسی را در قالب انیمیشن ها و کارتون های زیبا و دوست داشتنی والت دیزنی و شخصیت های مطرح این کارتون ها به کودکان آموزش می دهد .

یکی از برترین ویژگی های این مجموعه ارزشمند آموزشی که تمامی منتقدان آن را تایید و به عنوان پوئن بسیار مثبت این مجموعه منحصر به فرد آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان در نظر گرفته اند، ایجاد علاقه و انگیزه فراوان برای یادگیری زبان انگیسیست چرا که کودک و نوجوان به هچ عنوان هنگام آموزش احساس خستگی نکرده و با کمکی تکرار و مشاهده کارتون های زیبا و دوست داشتنی زبان انگلیسی را فرا می گیرد

ویژگی های مجموعه آموزشی زبان مخصوص کودکان Disney`s Magic English :

- متشکل از 26 موضوع درسی

سلام و احوال پرسی، خانواده، دوستان، تبریک، تولدت مبارک، دوستی حیوانات، روز و شب، بازي کردن، اعداد، اعضاي بدن، ميهماني، سفر کردن، غذا، جنگل، چهره‌هاي خندان، رنگها، حيوانات وحشي، موسيقي، سرزمين پريان و ...

- به صورت کاملا ویدیویی و گنجانده شده در قالب 2 DVD برای پخش در تمامی DVD Player های خانگی و کامپیوتر ها

- آموزش تنها از طریق تماشای ویدیو های دوست داشتنی، گوش فرا دادن به سخنان گوینده و تکرار

- ارائه شیوه مدرن و بسیار دوست داشتنی آموزش زبان کودکان که فرزندان شما علاوه بر لذت بردن از تماشای کارتون همزمان زبان انگلیسی را نیز فرا می گیرد .

- تمرین و پرسش و جواب در تمامی دروس هنگام پخش کارتون ها از زبان گوینده یا شخصیت های کارتون

- عالی برای پخش در محیط موسسات و کلاس های آموزشی زبان سطح کودکان چرا که محیطی بسیار Communicative و پرسش و پاسخی را با خود به همراه می آورد .

- تایید شده از سوی موسسات آموزشی مطرح دنیا .

- عالی برای رده سنی کودکان از 3 سال تا 15 سال (حتی والدین نیز همراه با کودکان خود می توانند از این مجموعه آموزشی ارزشمند لذت برده و بهره جویند)

این مجموعه برای تمامی کودکان از زمانی که لب به سخت می گشایند قابل استفاده است .
ش م:155/113564

 

قیمت: 10,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید Disney`s Magic English - آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان/اورجينال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید Disney`s Magic English - آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان/اورجينال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

 

زيبا بازدید : 10 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

دختري به نام نل:5 دي وي دي/اورجينال

دختري به نام نل:5 دي وي دي/اورجينال

 


» نام: دختری به نام نل - Wandering Girl Nell
» کشور سازنده: ژاپن (کمپانی Dax International)
» سال ساخت: 1979
» کارگردان: هیدو نیشی ماکی کینسوک دویا
» تعداد قسمت: 26 (سری کامل)
» کیفیت: عالی
» فرمت: DVD
» قابلیت اجراء: بر روی کامپیوتر و تمامی دستگاههای خانگی
» زبان: دوبله فارسی

» تعداد: 5 دی وی دی

دختری به نام نل یا سرگردانی‌های دختری به نام، نل (به انگلیسی:Wandering Girl Nell) / (به ژاپنی: (Sasura no Shôjo Neru) یک مجموعه انیمه ۲۶ قسمتی ژاپنی است که توسط Dax International و بر اساس رمان مغازه عتیقه‌فروشی یا (فروشگاه قدیمی شگفت انگیز) (به انگلیسی: The Old Curiosity Shop) که توسط چارلز دیکنز نوشته شده ساخته شده‌است. پخش آن از ۲۵ اکتبر ۱۹۷۹ در ژاپن آغاز شده و در ۱ می‌۱۹۸۰ پایان یافته‌است. این انیمیشن در ایران با عنوان دختری به نام نل از شبکه دوم سیما نمایش داده شد.

چارلز جان هوفام دیکنز (به انگلیسی: Charles John Huffam Dickens)، (۷ فوریه ۱۸۱۲ - ۹ ژوئن، ۱۸۷۰)، برجسته‌ترین رمان‌نویس انگلیسی عصر ویکتوریا و یک فعال اجتماعی توانمند بود. به عقیدهٔ جیمز جویس - نویسندهٔ بزرگ معاصر- از شکسپیر به این سو، دیکنز تأثیر گذارترین نویسنده در زبان انگلیسی بوده‌است. از او برای داستان‌سرایی و نثر توانگرش و خلق شخصیت‌های به یادماندنی، بسیار تحسین به عمل آمده‌است. دیکنز در طول زندگی خویش، محبوبیت جهانی بسیاری کسب کرده‌است. از آثارش می‌توان، «دیوید کاپرفیلد»، «آرزوهای بزرگ»، «الیور تویست» و «داستان دو شهر» را نام برد.

یک نسخه ژاپنی دیگر از رمانهای غربی که باز هم مضمون جستجوی مادر را دارد. این بار نل ترنت در بریتانیای عهد دیکنز به همراه پدربزرگش به دنبال مادرش می رود. اما همراهی این پدربزرگ که در داستان دیکنز از ناچاری و فشار مالی به قمار رو آورده است، نمی تواند کمکی به جستجوی نل بکند. برادر نل که بیشتر با موهای بلندی به یاد آورده می شود که صورتش را می پوشاند، هم از شخصیتهای مجموعه کارتونی بود.



سازندگان مجموعه قصد داشته اند با آفریدن موقعیتهایی، علاوه بر ماجراجویی و درام، عنصر کمدی را هم به داستان بیفزایند اما وحشت و بدبختی نل و تصویر سیاه بریتانیای قرن نوزدهم (که از آثار دیکنز برگرفته شده) فضای کارتون را تیره تر می کند. شاید به دلیل همین تیرگی، یکی از اعضای مجله زیگ زاگ در پاسخ به نظرخواهی محبوبترین کارتونها، نه تنها «دختری به نام نل» را در فهرست کارتونهای محبوب خود نیاورد بلکه آن را در شمار مجموعه هایی که از آن نفرت داشت ذکر کرد. با این حال، نل و پدربزرگ و جعبه موسیقی شان به اندازه کافی رای آوردند تا در لیست محبوبترینها جای بگیرند!!
ش م:155/33437

 

قیمت: 11,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید دختري به نام نل:5 دي وي دي/اورجينال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید دختري به نام نل:5 دي وي دي/اورجينال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

 

زيبا بازدید : 8 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

روزتا استون برای زبان انگلیسی با دو لهجه آمریکایی و بریتانیایی

روزتا استون برای زبان انگلیسی با دو لهجه آمریکایی و بریتانیایی

 

آموزش زبان انگلیسی رزتا استون - Rosetta Stone ورژن 2011

سریعترین روش برای یادگیری یک زبان جدید

Rosetta Stone یکی از مجموعه های نرم افزاری بسیار قوی و جدید

در زمینه آموزش زبانهای خارجی می باشد

این واقعا امکان پذیر است که شما یک زبان جدید را بیاموزید

به شرط آنکه حوصله و استعداد آن را داشته باشید

Rosetta stone در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

لهجه های آمریکایی و بریتانیایی

این نرم افزار به عنوان نرم افزار شماره یک آموزشی در جهان

توسط مردم ۱۵۰ کشور دنیا با موفقیت استفاده شده است

و توسط کمپانی های معتبر و معروفی همچون IBM و Telekom

و نیز هزاران مدرسه و کالج جهت آموزش کاربران

و کار آموزان در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد

همچنین این نرم افزار در زمینه آموزش و ارتقا سطح دانش زبان

برنده جایزه Dynamic Immersion™ method شده است

شما با استفاده از این نرم افزار بسیار قدرتمند

دیگر نگرانی از بایت یادگیری زبانهای خارجه نخواهید داشت

زیرا در آن تمامی ابزارها نظیر Audio-Lingual, Communicative, Task-Based Study

و ... به صورت پیشرفته و کاملآ مدرن قرار دارد.

رزتا استون همیشه به فکر زمان شماست

در هر زمان و هر مکان شما می توانید با رزتا استون یک زبان جدید را یاد بگیرید

آموزش به گونه ای است که شما به هیچ عنوان

احساس تحت فشار بودن و یا احساس خستگی نمی کنید

رزتا استون به کمک یک فرآیند احساسی

آموزش زبان را برای شما کارآمد، سریع و لذت بخش می سازد

روش رزتا استون مبتنی بر دخالت زبان آموز است

زبان آموز را وادار به فعالیت می سازد بنابراین خستگی در این روش معنایی ندارد

در پایان هر درس این فرصت به شما داده می شود

تا مهارت های خود را بیازمایید

این نکته هم قابل ذکر است که نرم افزار رزتا استون

به طور مستمر پیشرفت شما را ثبت می کند

و این به شما کمک می کند که ضعف های احتمالی خود را

بهتر بشناسید و بر آن ها تاکید بیشتری داشته باشید

رزتا استون از محتویات تصویری کارآمد

برای کمک به یادگیری زبان شما استفاده می کند

به طور مثال یک مجموعه تصویر به شما ارائه می شود

و شما باید آنها را با عبارتی که برای شما خوانده و یا نوشته می شود تطبیق دهید

در صورتی که گزینه های صحیح را انتخاب کنید

و همچنین در جاهای خواسته شده کلمات را صحیح تلفظ کنید

می توانید به مرحله و درس بعد بروید

با کمک این روش شما مستقیما زبان را

از طریق مشاهده تصاویر یاد میگیرید

و زمان اضافی برای ترجمه به زبان مادریتان صرف نمیکنید.

تمرین های چند رسانه ای و خلاق

محیط زبان آموزی را برای شما شاد و مفرح و مانند بازی می سازد.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:

آشنایی با لغات و جملات در هر زبان و یادگیری آنها

آشنا شدن با فرهنگ های خاص هر زبان

آشنایی با گرامر زبان مورد نظر و یادگیری آن

آموزش خواندن و نوشتن لغات در زبان مورد نظر

تلفظ صحیح لغات و امکان تست لغت قرائت شده

گرفتن تمرین در پایان هر جلسه ی آموزشی

یادگیری زبان در ۲۱۰ جلسه به صورت سطح بندی ۹۲ و ۱۱۸ جلسه ای

داشتن تمرین های هوشمند جهت آشنایی با لغات و طرز بیان آنها

داشتن مجموعه از آموزش های کاربردی و مفید در هر زبان

امکان استفاده از نرم افزار در دانشگاه ها و کلاسهای زبان خارجه

مقدمات و کلیات لغوی مانند سن و سال ، نسبت های خانوادگی و ...

آموزش طریقه ی پرسیدن سوال ، احوال پرسی و ...

آموزش ساعات مختلف روز، روزهای هفته ، آب و هوا و ...

آموزش انواع معذرت خواهی ها ، درخواست های مودبانه و ...

آموزش سفارش دادن غذا در رستوران ، خرید نمودن و ...

با استفاده از این نرم افزار، زبان انگلیسی را

به همان صورتی که زبان مادری خود را فرا گرفته‌اید، خواهید آموخت

بدون نیاز به ترجمه و یا حتی زحمت به خاطرسپاری لغات و دستور زبان

این مجموعه دارای موارد زیر است :

8000 تصویر واقعی از محیط زندگی در قالب92 - 210 درس برای آموزش زبان

در حدود 200 - 450 ساعت آموزش زبان

توازن در میان بخش های مورد نیاز آموزش

همچون توانایی شنیدن - گفتار - خواندن و نوشتار

قابلیت درک هوشمندانه صدا برای تشخیص لهجه های مختلف

آموزش لغات و گرامر به صورت طبیعی و بی نیاز

از حفظ کردن لیسته های متعدد لغت و گرامر

تمرینات و تستها دروس و نمایش های مختلف برای هر مبحث

روش تضمین شده آموزش زبان در آمریکا و اروپا

 

قیمت: 9,300 تومان

 

روش خرید: برای خرید روزتا استون برای زبان انگلیسی با دو لهجه آمریکایی و بریتانیایی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید روزتا استون برای زبان انگلیسی با دو لهجه آمریکایی و بریتانیایی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

 

تعداد صفحات : 43

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 440
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 712
  • بازدید کلی : 6,384